Pages

Monday, February 3, 2014

ALLAH sentiasa melindungi mu, Mishary..

 Semingga sekali....
 Bagi si ibu yang bekerja seperti saya, tiada pilihan selain menghantar anak soleh saya, Mishary ni ke rumah pengasuh. Apapun ALLAH sentiasa tentukan yang terbaik. Saya bersyukur mendapat pengasuh yang penyayang dan menjaga Mishary seperti anak mereka sendiri. Walau bagaimanapun, demi memastikan kesihatan Mishary ni terjaga, saya memberinya Nutriferon seminggu sekali, paling mudah nak ingat,bagi setiap hari Jumaat. Berkat skit..hehe..
Nutriferon ni sebagai booster untuk antibodi. Maklumlah kanak-kanak ni kan mudah terdedah dengan penyakit seprti selsema, batuk dan demam. Tambahan pula jika ada kanak-kanak kat umah pengasuh yang dah mula selsema, batuk2 dan demam. So, alternatif yang dapat saya usahakan, tak lain tak bukan, nutriferon ni lah.
Alhamdulillah, setakat ini dengan izin ALLAH kesihatannya sentiasa terkwal lepas ambil nutriferon secara konsisten. Kalau saya dah nampak mula selsema, saya akan bagi terus 1 stick nutriferon. habiskan sehari. Memanglah tidak terus baik, tapi alhamdulillah berkat sabar dalam 3 hari dah semakin baik. Begitu jugak kalau batuk. Pada saya, lebih baik dari ambil antibiotik. Pernah jugak saya share dengan kawan sya yang anaknya sebaya dengan Mishary. Mula2 dia tak percya, tapi bila dah cba dan sabar sket, alhamdulillah syukur anak dia makin sihat tanpa makan ubat macam sebelum ni..
Sesape yang nak cuba, insyaALLAH boleh dapatkan melalui saya.

Jangan risau bagi first time yang nak cuba, nutriferon ni satu-satunya inerferon semulajadi di dunia. Melalui kajian, interferon mampu merangsang dan meningkatkan sistem imun dengan mengerah sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh T-sel, B-sel,makrofaj,virus, mikrob.
Apapun, mesti ingat vitamun atau ubat yang kita guna, yang mesti kita yakini ALLAH yang menyembuhkan..

Setakat ni dulu, terus-terusan saya doakan pembaca sentiasa mendapat pengampunan ALLAH hendakNYA. Amin. Assalamualaikum..

Jika berminat untuk mengetahui mengenai produk Shaklee, hubungi kami Email : amishary248@gmail.com No Tel : 0198050837 Salam Sayang Faiz

No comments:

Post a Comment