Pages

Monday, February 10, 2014

Shaklee Bakam Miri ; Cerita kena sengat, Nutriferon dan Ostematrix.

Sabtu aritu suami saya pegi mancing udang di sebuah sungai kat kampung..pegi pagi balik petang.
Sampai je kat umah, kaki dan jalan terjengket2, macam ada yg tak kena dlm hati saya ni.
Suami pun bercerita, rupanya kakinya terkena sengatan ikan baung..punyalah banyak darah keluar dan bisa dia tuhan je yg tahu..ada lah amik 2 gambar sebagai kenangan

Kat kampung ada lah keluarga angkat kami, jadi petua orang tua gunakan getah daun tu,sya pun tak tahu apa namanya tapi rupa daun tu mcam gambar kat bawah


apa yg nenek tu buat, getah kat daun tu letak kat tempat kena sengat, alhamdulillah, terus je hilang bisa tu.. apa yg saya lihat cni, itulah kebesaran ALLAH, semua yg dijadikan takde yg sia2.wlaupun kita nampak setakat daun mcm tu je, tapi kepentingannya sampai boleh redakan sengatan..subhanallah..
tapi bile lepas mandi, bisa tu dtg balik, panik jugak, yelah bisa kan racun..jd kol lah sahabat saya N tanya kot ada produk shaklee yg dapat redakan kesan bisa..jadi N suruh sya berikan 2 stick nutriferon sebagai antibodi dengan mengerahkan sistem pertahanan tubuh utk bunuh kuman/bisa tadi, 4 biji OsteMatrix  untuk legakan saraf agar tak bisa dan berdenyut dan minum segelas perfomance utk elak dari bdn dari terhidrasi( kurg minum air). lepas tu suami saya tido. malam2 tengok2 kan jugak, kot bengkak dan bisa. rupanya tido xsedar sampai pagi dan alhamdulillah, hilang terus bisa. tinggal kesan luka sengatan je. syukur sya.ye lah hati mana yg tak risau, x sangka kena benda2 macam ni.

Namun saya pasti disebalik kejadian hikmah. Moga pintu hikmah itu terbuka luas buat kami.

No comments:

Post a Comment