Pages

Saturday, February 22, 2014

SHAKLEE BAKAM ; Seketika yg mampu mengubah segalanya...

Tahniah kpd raihan and hafiz atas kejayaan yg diimpikan selama ini..master coordinator..alhamdulillah..
Sewaktu mereka dirai, saya membayangkan diri saya dan suami yg sedang dirai...hehe..imaginasi lebih  berkuasa dari ilmu pengetahuan..itu kata albert einstein..so, saya sedang praktik lah ni..pembaca juga doakan saya yer agar dapat jadi master tahun ni..insyaALLAH..apa yg saya dpat arini dr pengalaman mereka...." NO PAIN, NO GAIN "...
N juga ingatkan sya, kita akan dpt apa yg kita niatkan..insyaALLAH.. Nanti sya share apa yg sya niatkan bila dh jd master ...
Walau pun majlis ni tak sampai bape jam pun tapi ia sgt bermakna buat org seperti saya...kata2 nasihat dari master2 yg pioneer amat membakar semangat dan membuka minda menjadikan semua perkara tiada yg mustahil..!!!











No comments:

Post a Comment