Pages

Saturday, February 15, 2014

SHAKLEE BAKAM ; BEST!

Last saya attend kelas Shaklee 15 januari aritu,kelas nutrisi di Hotel Parkcity yg disampaikan oleh pakar nutrisi. Smlm sya g kelas kat Hotel Nur dari jam 2-5 ptg. Tu lah walaupun saya ada sekolah ganti, kuatkan semangat nk dapat ilmu.moga barakah ilmu yg dituntut.
Sesi yg pertama mmg best, mengenali pesonaliti diri, baru saya tahu saya ni eagle..hehe.sama plak dengan kawan saya tu..hehe..so, saya kena lebih byk mndengar dari bercakap, not too focus on my way..bagus jgak bila dah tau, lebih mudah sesuaikan diri dengan org lain.
Yg paling xsgka , saya dapat hadiah dari upline sya,hadiah buku dan kad ucapan tahnaih. Semangat sya bca kad tu sbb sya yakin upline saya menulis ikhlas dr hatinya.
Saya mohon dengan ALLAH moga saya dapat menjadi master tahun ni..betul2 sya mohon dan berusha ke arah tu..lagi2 sya dapat invitation dari kawan sya, 22 hb ni yg dpt jadi master dan celebration di KL. nanti that day sya masuk dalam entry sya, insyaALLAH..
 







No comments:

Post a Comment