Pages

Sunday, February 9, 2014

Shaklee Bakam ; Sedikit cukup untuk semua..

Have a break with "chit chat"


Ni tempat keje saya, dalam bilik guru, ruang rehat guru2..pagi tadi ada rezeki, ina masak nasi goreng,nyaman ckp org sarawak. ada lah jugak goreng2 ayam, cucur pusuk( ikan bilis). saya bawa rendang payau(rusa) . alhamdulillah.walaupun sikit tapi amat cukup, padahal hampir semua cikgu makan.adalah dalam 50 org, tapi skit2 lah, datang sekumpulan ni, makan skit2..tapi kenyang..ni barakah namanya.alhamdulillah.

Pengetua saya, Ustaz Roslan yg pegang gelas pakai jam tangan, baju putih tu, yg sebelah dia pegang gelas, amirul,yg pakai baju hitam plak,sabri,kak korea yg sebelah saya,yg pegang hphone tu, shadan. Sya bersyukur dengan rakan2 seperjuangan di sini..ni baru sket yg saya tunjuk..semuanya komitmen dengan kerja dn tahu tujuan kerje kerana ALLAH. Inilah impak dari kepimpinan peneraju SMKAMi Ustaz Roslan dan konco2nya hehe..Saya mendoakan agar beliau dapat terus berkhidmat lebih lama di SMKAMi ini demi menjulangi SMKAMi hingga ke puncak jaya..amin..

No comments:

Post a Comment