Pages

Monday, May 26, 2014

SHAKLEE LUAK, BAKAM, MIRI ; Semangat Master !!

Dikesempatan yang sibuk arini, sempat jugak saya attend course SHAKLEE, dari pukul 2-5 petang..memang saya bersemangat nak jadi LUAR BIASA!!!
Saya nak sangat jadi Master hujung tahun ni, jadi, sya mesti usaha luar biasa, mesti rajin membantu org lain untuk menjadi lebih sihat, mesti bantu org lain untuk mengubah hidup mereka supaya menjadi luar biasa..
Walaupun saya bekerja sebagai guru, saya memang dah ada gaji tetap, tapi kenapa saya nak join SHAKLEE untuk dapat income yang lebih? Alhamdulillah setakat yang saya buat, boleh menjangkau 4 angka! Itupun sya masih komit dengan kerja-kerja sekolah, masih sempat buat kelas tambahan tanpa mengganggu jadual kerja saya.
Untuk pembaca, amat beruntung sesiapa yang join MLM Shaklee ni, di samping mendapat income dpd sales bulanan kita, banyak info kesihatan yang saya dapat dpr kelas mingguan, sosial skill pun dapat diasah sebab ramai jumpa orang kan..kalau mengharap macm sya ni asyik jumpa student je, boring jgak lama2..bila kita jumpa customer, mcm2 jenis orang kita jmpa, tak kira umur, pangkat, bangsa dan agama..yang ni buat kita lebih luas pandangan dan dapat bertukar2 idea..
Macam kelas arini, saya rasa lebih terarah bagaimana nak manage bisnes ni dengan lebih baik..dab berdasarkan Hukum Nombor..haa jangan  ingat matematik je ada hukum, belajar bisnes lagi banyak hukum..cadangan untuk kelas yang akan datang, oleh kerana ini khusus untuk yg belum jadi master, jadi elok jugak kalau adakan sesi demo untuk jual beli dengan pelbagai jenis customer, suruh peserta yang demo,.antara jenis customer ;
1) yang rasa tak perlu makan vitamin
2) yang berkira nak beli vitamin
3) tak tahu kepentingan ambil vitamin
4) beli sebab nak ambil hati penjual
 Lepas tu cadangan lagi, kan master2 kita suruh buat dream board kat umah, alangkah bagus dan efisien klu buat dream board time bengkel..rasanya lagi seronok dan lebih menyuntik semangat!!

Apapun terima kasih atas perlaksaan bengkel yang bisa membuka minda dan hati untuk menjadikan bisness SHAKLEE ni sebagai satu platform untuk merealisasi segala impian yang luar biasa yang tidak mampu difikirkan oleh orang biasa- biasa sahaja..
Jadi, bagi anda yang ingin tergolong dalam kalangan orang yang luar biasa dan mempunyai impian yang luar biasa..jom hubungi saya, jumpa saya, dekati saya, join saya bersama SHAKLEE, " Dunia baru yang mampu mengubah dunia anda ! "

Jika berminat untuk mengetahui mengenai produk Shaklee, hubungi kami Email : amishary248@gmail.com No Tel : 0198050837 Salam Sayang Faiz

No comments:

Post a Comment