Pages

Tuesday, May 20, 2014

SHAKLEE BAKAM, LUAK, MIRI ; Dah tak naik...


Faiz, Faiz....ayah akak pegi check kolestrol semalam, alhamdulillah tak naik dah kolestrol  dia...balas saya..ooo..syukurnya, lepas ni taklah doktor bising-bising lagi..hehe..apa yang dia makan kak?..eehh kau ni..kan akak dapat hadiah cabutan bertuah COQ HEALTH ko bagi tu, jadi akak cubalah bagi kat ayah..asalnya saje lah nak nagi cuba-cuba makan sebab baca kat label botol tu ada perkataan COENZYME Q 10, yang akak tahu enzim ni memang baik untuk jantung..kan ayah akak ada penyakit jantung, jadi akak cubalah bagi..alhamdulillah tak sangka kolestrol dia turun dan dia dah tak nampak risau macam dulu..bagus kak,teruskan ambil ye..tina kasih faiz..hehe
tak sangka jugak saya, sebenarnya hari Sabtu haritu sekolah saya anjurkan makan tengahri di Hotel Park City dan setiap guru perlu membawa hadiah masing-masing untuk ditukar-tukar..saya pulak tergerak nak hadiahkan COQ HEALTH..niat saya agar guru yang dapat hadiah ni adalah orang yg patut dapat..ALLAH MAHA MENGETAHUI, tak sangka kak bahjah pulak yang  dapat..memang kena lah buku dengan ruasnya..untuk entry esok saya akan tuliskan serba sedikit kebaikan VITAMIN  COQ HEALTH SHAKLEE...hehe..ok, sya nak g sekolah ni..sedikit doa untuk amalan semua...
" Ya ALLAH bantulah kami untuk beribadah kepada MU, kekalkan hati kami dalam beribadah kepada Mu, matikanlah kami dalam kami sedang beribadah kepada Mu dan matikanlah kami di tempat ibadah.." amin..

Jika berminat untuk mengetahui mengenai produk Shaklee, hubungi kami Email : amishary248@gmail.com No Tel : 0198050837 Salam Sayang Faiz

No comments:

Post a Comment