Pages

Wednesday, May 28, 2014

SHAKLEE BAKAM,LUAK, MIRI ; WE CARE ABOUT YOU..

Cuti sekolah dah bermula Rabu, tapi SMKAMi mengambil peluang dan kesempatan untuk meneroka keupayaan pelajar dalam pelbagai aktiviti yang akan dijalankan sepajang cuti sekolah selama 3 hari..program pembukaan adalah " We Care" untuk pelajar2 form 5..
Antara tujuan program ini adalah untuk memberi keyakinan dan membina nilai2 positif dalam diri mereka sendiri tanpa melihat kekurangan sebagai alasan untuk berjaya..pada saya walaupun program ini bermula dari jam 1.30-5 petang, taklah lama sangat tapi pengisiannya cukup mantap, padat dan penuh bermakna..dari sini kita nampak bagaimana paradigma( cara melihat) setiap pelajar pada sesuatu keadaan dan situasi..samada mereka melihat sebagai cabaran, masalah atau alasan..
Kekuatan fizikal , emosi, mental dan rohani juga teruji dalam aktiviti ini..secara ringkasnya dapat disimpulkan bahawa pelajar form 5 tahun ini perlu diisi dengan nilai2 estetika terhadap disiplin ilmu, adab menuntut ilmu dan keakraban dengan sang pencipta !
Para guru SMKAMi takkan pernah jemu mengisi semua kelompangan dan ketandusan setiap pelajar dalam segala aspek kerana...WE ARE REALLY CARE ABAOUT YOU!!
Bersama2 menjulangi SMKAMi ke arah SKK!
" KERANA ALLAH UNTUK MANUSIA"

Jika berminat untuk mengetahui mengenai produk Shaklee, hubungi kami Email : amishary248@gmail.com No Tel : 0198050837 Salam Sayang Faiz

No comments:

Post a Comment