Pages

Wednesday, May 21, 2014

SHAKLEE BAKAM, LUAK, MIRI ; Waahh..bestnya..semua boleh makan..

Best betul BOM kali ni, memang patut dihadiri oleh semua orang..sebab semua orang sekarang ada risiko yg cukup tinggi untuk mendapat penyakit jantung..jadi kali ni  kelas SHAKLEE berkongsi ilmu pengetahuan dan produk terbaru SHAKLEE, PHYTOCOL ST...nak sebutnya.." faitokol"..ia berfungsi khusus untuk mencegah penyerapan kolestrol dan menurunkan kolestrol jahat iaitu LDL ( boleh menyebabkan saluran darah sempit dan akhirnya membentuk plag dalam salur darah, inilah punca penyakit jantung).
Kenapa saya kata semua kita berisiko untuk mendapat penyakit jantung? Sebab pengambilan makanan kita setiap hari mengandungi kalori yang melebihi dari sepatutnya..bagi seorang dewasa normal, pengambilan kalori tidak boleh lebih dari 300 mg, manakala bagi pesakit jantung tidak boleh melebihi 200 mg..tetapi mari kita tengok kandungan kalori bagi setiap hidangan berikut :
a) nasi lemak 213 mg
b) nasi goreng 445 mg
c) mee goreng mamak 376 mg
d) tom yam 353 mg

Banyakkan kandungan kalori dalam makanan kita seharian?
 Mesti kita akan fikir, makanan apa yg kurang kalori?
Sedangkan ini lah makanan yg sering dijual di kedai-kedai..kalau masih teruskan dengan tabiat makanan begini,memanglah amaaattt berisiko utk mendapat penyakit jntung..tapi siapa yg nak sakit jantung?? Maka...segala persoalan sudah terjawab dengan produk terbaru SHAKLEE..PHYTOCOL ST..
Mengikut kajian secara klinikal yg lebih dari 80 kajian, fitosterol yang mempunyai sturuktur yang hampir sama dengan kolestrol akan berebut dengan kolestrol untuk mendapatkan tapak serapan untuk menghalang serapan kolestrol di bahagian badan..jadi, dengan pengambilan PHYTOCOL ST SHAKLEE ini, ia mampu menurunkan kolestrol LDL dan mengurangkan risiko penyakt jantung..

Jadi, yang besstnya kita masih berpeluang menikmati pelbagai jenis makanan dengan adanya PHYTOCOL ST..

Bagi sesiapa yg patut mencuba produk terbaru SHAKLEE ini, boleh lah hubungi saya di samping mendapat khidmat nasihat dan konsultansi tentang kesihatan..ok..apapun jaga kesihatan kita melalui amalan pemakanan yang sihat..
" BADAN SIHAT, AMALAN HEBAT !! "

Gambar di bawah bersama Tracy, speaker BOM mlm ni..Master  N, bakal master, dan bisnes partner,VV..












Jika berminat untuk mengetahui mengenai produk Shaklee, hubungi kami Email : amishary248@gmail.com No Tel : 0198050837 Salam Sayang Faiz

No comments:

Post a Comment