Pages

Thursday, June 25, 2015

SHAKLEE BAKAM, LUAK, TUKAU, MIRI ; TEH..

Assalamualaikum wbt..salam sahur buat semua pembaca..didoakan semoga semua beroleh rahmat ALLAH dan kasih sayangNYA amin..
Selawat dan pujian ke atas junjugan Nabi Muhamad s.a.w..serta salam jumaat buat semua..
Bangun awal pagi rasa sangat bersyukur kerana ALLAH mengurniakan badan yang sihat. Sunah nabi kita apabila bangun dari tidur , bacalah doa.
OK, apa lagi kebaikan yang saya nak share awal pagi ni?
Sudah tentu, ia adalah sharing atas apa yang saya perolehi kesan dari pemilihan makanan tambahan yang saya gemari iaitu Cinch Tea Mix..
Setiap hari memang saya mengamalkan pengambilan Cinch Energy Tea Mix ini sebab setiap saat kita perlukan tenaga. Tengok nama pun dah tahu. Ia boleh dibancuh dengan air panas atau ais, ikut kesukaan masing-masing..ada yang tanya saya, berapa stick saya ambil sehari..ia terpulang kepada keperluan kalori setiap individu. JIka aktiviti yang memerlukan tenaga yang banyak, contohnya saya adakan kelas tambahan dari pagi sehingga petang dan kadang-kadang bila nak sampai exam SPM sering juga kelas sampai malam dalam satu hari, saya pernah ambil 3 stick sehari..iaitu 1 stick lepas minum pagi, 1 stick lepas makan tengahari dan 1 stick lepas makan malam..memang sangat power! sangat rasa bertenaga dan tidak letihh..saya tahu apa yang TERBAIK untuk saya, apa yang saya perlu ambil supaya saya tidak menjadikan LETIH sebagai alasan untuk tidak PROAKTIF..
Sebab itu entry ini sebagai satu saluran untuk saya berkongsi apa saja kebaikan yang saya perolehi tidak kira dalam apa segala bentuk sekali pun..
Orite..setakat ni dulu..insyaALLAH nanti saya kongsikan lagi pada entry yang seterusnya..
Pesan saya, perbanyakkan selawat pada hari Jumaat yang penuh barakah ini..
Salam ceria dan positif dari saya buat anda semua..


 

No comments:

Post a Comment