Pages

Tuesday, June 10, 2014

SHAKLEE BAKAM , LUAK, MIRI ; Rahsia No. 1

Saya balik cuti sekolah baru-baru ni, sambil kemas bilik kat rumah arwah mak, tak sangka jumpa sebuah buku bertajuk RAHSIA NO.1 ..buku ni saya dapat ketika seminar SHAKLEE tahun 2001.. Walau pun dah hampir 13 tahun usia buku ni tapi isinya masih segar dan padat dengan panduan dan tips bagaimana menjadi no. 1 atau juara dalam apa jua bidang yang kita ceburi..dengan satu kata kunci ajaib iaitu SANGGUP...
Saya merasa teruja bila jumpa semula sebab saya amat perlukan buku ni supaya bersemangat menjadi seorang yang luar biasa, asalkan saya mesti sanggup melakukan apa yang orang lain tidak sanggup buat..hehe..
Baiklah, insyaALLAH pada entry yg akan datang, nanti kita kongsikan sama-sama kenapa saya nk jadi luar biasa...!
Apapun doakan saya agar impian saya tercapai sehingga mencapai ke puncak kejayaan..amin..






No comments:

Post a Comment