Pages

Thursday, June 12, 2014

SHAKLEE BAKAM, LUAK, MIRI ; PERCAYA ..SATU KEAJAIBAN !

Berbisnes SHAKLEE ni lain sket bila time takder line mcm sekarang ni..ye lah biasanya mudah nak online tengok2 barang atau baca kebaikan produk- produk tapi bila takder line ni kena usaha cara lain pulak macam guna wasap atau mesej untuk promote produk plak..apapun sya percaya, walau di mana kita berada, selagi kita percaya dengan rezeki ALLAH beramal untuk mendekati dengan pemberi rezeki, pasti ALLAH  akan bagi jalan..dengan sabar duduk di kampung yang line internet suam-suam kuku ni( hehe..maaf ye org kampung) , petang tadi dapat mesej dai kawan kat miri,.." Faiz, aku nak 2 ESP, 1 MEALSHAKES k..esok aku amik.."  Waahh..alhamdulillah..ada orang oder barang...lepas tu. datang lagi wasap.." Faiz, i jadi tau nak amik GLA, GARLIC , VITAMIN E..utk bulan ni..nanti tunggu u balik miri i amik k.."...semalam barang yang sya oder pun dah dapat...alhamdulillah..terus regular customer minta macam biasalah..OSTE, OMEGA DAN AJHT..alhamdulillah..kerana saya percaya ada sales jugak walau pun saya cuti di semenanjung, memang ALLAH makbulkan kepercayaan saya..itulah ajaibnya berniaga ni...
Petang tadi ada sorang kakak ni kol bertanya tentang SHAKLEE sbb selama ni asyik baca kat intenet je, dia tak tahu nak amik produk apa yg baik untuk kesihatan dia..lepas saya berkongsi dari pengalaman saya sendiri, alhamdulillah akak tu terus nak jadi ahli..saya masukkan di bawah adik saya sebab dia menetap di Wangsa Maju berdekatan dengan adik saya yang menetap di Ukay Perdana..nampakkan kessan PERCAYA ni??
Pastinya atas izin ALLAH atas kepercayaan dan bersangka baik kita padaNYA..

Saya berminat dan jatuh hati dengan SHAKLEE ni sebab tujuan ASAS perniagaan ini adalah membantu mereka menjadi lebih sihat..
Jom join group saya dalam shaklee ni! Banyak untung dari pelbagai aspek..hubungan komuniti, kesihatan, ibadah dan kewangan..anda boleh ber" whatsApp", emel, telefon, telegram dengan saya..
Lagi cepat anda bertindak, lagi cepat anda menjadi lebih HEBATT !!

No comments:

Post a Comment