Pages

Monday, April 30, 2018

Pengedar Shaklee Bakam Miri Sarawak - Norfaizah

Saya merupakan Pengedar Shaklee yang aktif sejak zaman belajar di Universiti Malaya. Ini bermakna sudah lebih 15 tahun saya amalkan produk Shaklee ini.

Sehingga hari ini saya masih aktif sebagai Pengedar Shaklee Bakam Miri Sarawak.


Shaklee Miri Ready Stock
Norfaizah


Sebagai Pengedar Shaklee Bakam Miri, saya menyediakan servis berikut :

Vitamin Shaklee Ready Stock seperti Vivix, Kolagen Shaklee, Nutriferon dan semua vitamin yang hot seller.

✔ Saya juga menyediakan menguruskan Pendaftaran Keahlian Shaklee.

✔ Penghantaran produk sekitar bandar Miri Sarawak

✔ Saya menyediakan konsultasi penuh kepada pelanggan saya.

✔ Servis selepas jualan turut disediakan.

✔ Saya menyediakan latihan kepada mereka yang serius untuk menjadi Pemimpin Pengedar dalam organisasi saya.



Sebarang pertanyaan tentang Shaklee www.wasap.my/60198050837/Shaklee










 Jika berminat untuk mengetahui mengenai produk Shaklee, hubungi kami Email : amishary248@gmail.com 


No Tel : 0198050837 Salam Sayang Faiz

No comments:

Post a Comment