Pages

Wednesday, August 23, 2017

Mood mesti mau baik

Seharian melalui rutin biasa sangat memenatkan..lagi-lagi kerjaya guru yang menggunakan 100% kudrat suara ni..tambah lagi kalau puasa pulak hari tu, memang cepat sangat "low bat" bila dah lewat petang..

Siang dengan hal ehwal murid, malam pulak dengan hal ehwal rumahtangga..biasalah tu,hidup takkan pernah lari dari tanggungjawab sebab tu ahli ibadah selalu pesan kejarlah dunia dengan bekerja, rehatlah setelah dunia meninggalkan kita(mati).

Bagi saya menjalani rutin harian setiap hari perlu kepada mood dan semangat yg berkobar-kobar untuk menyampai ilmu..sedari tu awal pagi selepas siapkan keperluan suami dan anak, saya akan memilih minuman yang booster energy awal pagi, bagi mood yang best seolah-olah takde masalah..hihi..kemudian masuk kelas jumpa anak-anak murid dengan perasaan yang sangat segar, best kan lalui setiap awal pagi dengan mood yang macam tu?😃

Atas manfaat ini yang "mengikat" kesetiaan saya dengan Cinch Tea Shaklee sehingga ke hari ini..saya dah amalkan sejak tahun 2013..

Asalnya sahabat saya,N syorkan sebab saya selalu migrain..memang mujarablah..selepas konsisten amal, baru saya perasan manfaat yang lain pulak..alhamdulillah.

Macam-macam jugak saya cuba minum Cinch Tea ni ikut cara saya..ada yang saya tambahkan dengan Peppermint Ginger lah sebab saya suka rasa mint pagi-pagi macam rasa kat Cameron gitu, ada jgak yang saya tmbah dengan madu, oklah jugak rasa dia, tapi yang saya serasi sampai sekarang bila saya campurkan Cinch Tea dengan Mealshakes atau nama glamour sket orang panggil Mealshakes ni "susu serbaguna". Mana taknya serbaguna, untuk satu hidangan(lebih kurang 2 sudu besar) bekalkan 19 vitamin mineral..ni yang perut amat suka sebab banyak makanan dia dalam mealshakes..yerlah kita suka mee, nasi lemak sebagai sarapan tapi perut kita hanya kenal vitamin dan mineral sahaja..so, mealshake memang "chemist" dengan usus kita. Sebab tu walaupun 2 sudu besar sudah memadai untuk tahan lapar sehingga 2,3 jam.

Lagi satu amalan saya dengan Cinch Tea ni, saya kerap ambil selepas lunch,minum untuk gantikan teh tarik,nescafe atau kopi. Penat mana pun,InsyaALLAH memang boleh bertahan tenaga sampai petang .

Tak salah kan mencuba benda yang memberi faedah. Macam saya, mencuba sehingga menjadi tabiat.

Hubungi saya untuk testimoni supplement Shaklee dan dapatkan ready stock Shaklee dari saya secepat yang mungkin..menukar tabiat hari ini mampu mengubah masa depan anda..✌🏻😁

Salam kasih mesra dari saya, FAIZ(019-8050837)

No comments:

Post a Comment