Pages

Monday, August 7, 2017

Buat lagi yer..

Itu yang best SHAKLEE ni, sesuai untuk semua peringkat umur baik kanak-kanak, remaja, dewasa dan orang tua..
Malam tadi saya buatkan anak saya minuman "oren" yang dia suka..sampai minta saya buatkan lagi.."nanti buat lagi yer ibu.."
Minuman "oren" ni saya campurkan 3 produk SHAKLEE iaitu ESP, PERFORMANCE DRINK, MEALSHAKE..
saya lebihkan sikit performance drink perisa oren tu untuk rasa masam-masam..
Awal pagi sebelum ambil heavy breakfast, boleh alas perut dengan minuman instant yang sangat ringkas dan berkhasiat..jimat masa dan kekal bertenaga dalam tempoh yang panjang..

Sesiapa di luar sana boleh dapatkan ready stock SHAKLEE dengan menghubungi FAIZ-0198050837..
#shakleeeffect
#shakleemiri
#shakleebakam
#shakleeluak

No comments:

Post a Comment