Pages

Tuesday, November 11, 2014

SHAKLEE TUKAU, BAKAM, LUAK, MIRI; TIDUR YANG LENA..

Assalamualaikum kepada semua pembaca, di doakan semoga beroleh rahmat dan kasih sayang dari ALLAH..
Sebelum meneruskan penulisan, ingin saya bertanya, setiap hari adakah anda mendapat tidur yang lena? Tak semestinya  tidur selama 6-8 jam mendapat kelenaan bukan? Tetapi ada juga tidur 4 jam sahaja tetapi cukup lena..
Bagi saya pula, tidak kira lah berapa jam pun saya tidur, alhamdulillah memang lena kerana saya mengamalkan OSTEMATRIX SHAKLEE ..saya ambil 4 biji sebelum tido..OSTEMATRIX  ini mengandungi kalsium, magnesium, fosforus , zink, boron, vitamin D  dan garam mineral dari Laut Mati..
Faedah OSTEMATRIX :
Mampu menghalang stress dan menghilangkan   stress kerana unsur magnesium membantu sistem saraf serta dapat menstabilkan denyutan yang tidak sekata pesakit jantung
Oste juga sesuaikan diambil bagi sesiapa yang mengalami kemurungan, depressi dan migrain. Semalam baru kluar berita, peratus pesakit kemurungan sekarang telah mengatasi penyakit jantung..
Bagi mereka yang sembelit juga amat disyorkan kerana ia akan melancarkan pembuangan air besar sebab oste ni adalah sumber tenusu.
Perlu diketahui, dengan pengambilan sebiji tablet= 1 gelas susu tinggi kalsium = 80 biji badam
 Maka, atas faedah ini, siapa yg disyorkan mengambil OSTEMATRIX ?
1) Ibu2 yang telah melahirkan anak kerana kalsium ibu telah diserap oleh anak
2) pesakit osteoporosis
3) sesape yang mengalami senggugut ( elok diambil bersama GLA)
4) penghidap migrain, stress, depress
5) sesiapa yg bekerja kuat dr segi fizikal dan mental
6) mereka yg tak suka, tak dapat telan susu
7) mereka yg selalu lebas2 tangan dan kaki
8) ibu2 yg sedang mengandung

Pesanan murni dari saya, OSTEMATRIX ini juga amat lah berbalaoi dan sesuai sangat diHADIAHkan kepada mak ayah kita yang sedang meningkat usia sebagai tanda terima kasih kerana telah melahirkan dan menjaga kita..


Jika berminat untuk mengetahui mengenai produk Shaklee, hubungi kami Email : amishary248@gmail.com No Tel : 0198050837 Salam Sayang Faiz

No comments:

Post a Comment