Pages

Friday, November 7, 2014

SHAKLEE BAKAM, TUKAU, LUAK, MIRI ; ONE-TO-0NE

Assalamualaikum buat semua pembaca..
Baru sebentar tadi, saya meluangkan masa bersama 2 downline saya berkongsi cerita dan pengetahuan berkaitan dengan bisnes SHAKLEE..apa yang kami bincang antaranya keperluan dan kebaikan produk asas iaitu protein, b complex, vitamin C dan vita lea (multivitamin) di samping itu kami juga berkongsi tentang strategi pemasaran secara offline..
Sengaja saya memilih mas dan ju (downline) sahaja untuk malam ini supaya komunikasi lebih bersifat one-to-one..dan khusus melatih mereka berniaga sebagai suri rumah..
Perbincangan bermula dari jam 8.30 malam sehingga 10.30 malam, bila dah bincang pasal SHAKLEE ni, 2 jam pun rasa macam 2 minit..moga ALLAH mengurniakan berkat dalam setiap perkara yang kita lakukan.amin..
Rasa amat seronok dengan bisnes SHAKLEE ni, antara sebabnya kita dapat ilmu pengetahuan yang luas tentang kesihatan khususnya dan perniagaan amnya, mempunyai ramai kawan  dari pelbagai latar belakang, yang paling penting dapat membantu orang lain sihat serta meningkatkan taraf ekonomi keluarga sendiri dan orang lain . Itupun belum lagi apa yang ditawarkan dalam SHAKLEE..
Bagi sesiapa yang berminat untuk memperbaiki taraf ekonomi keluarga, saya betul-betul ingin membantu lebih ramai orang jadi sihat, dialu-alukan untuk join team saya..KAIZEN SHAKLEE TEAM dengan tema.." Bermujahadahlah dalam bermuamalah untuk mencari redha ALLAH"

Jika berminat untuk mengetahui mengenai produk Shaklee, hubungi kami Email : amishary248@gmail.com No Tel : 0198050837 Salam Sayang FaizAli

No comments:

Post a Comment