Pages

Monday, November 10, 2014

SHAKLEE BAKAM, LUAK, TUKAU, MIRI; Membuka minda..

Assalamualaikum..syukur ALLAH kurniakan keberkatan masa dapat menghadiri kelas SHAKLEE di Hotel Imperial Palace dari jam 8.30-10.00 malam..


Kelas arini adalah lebih menjurus kepada keperluan membina karier sebagai usahawan..antara factor pendorong adalah perbelanjaan isi rumah yang semakin meningkat, Gaya hidup yang menuntut kepada perbelanjaan yang melebihi dari pendapatan dan kebebasan wang dalam memenuhi keperluan serta kehendak individu..
Sambil tu selepas kelas sempat juga saya kukuhkan lagi penggunaan eSell di dalam blog.. Syukur..walaupun 5 minit je belajar, saya dah boleh mencapai application eSell dalam bisness SHAKLEE..
Buat pembaca di luar sana, saya mengalu-alukan kehadiran anda semua sebagai ahli dari TEAM KAIZEN saya..anda boleh menceburi bidang ini secara part time atau full time..ok..saya tungguuu kalian semua yer....

No comments:

Post a Comment