Pages

Thursday, March 27, 2014

SHAKLEE BAKAM ,MIRI ; Hargailah cuti anda..

Dah lama betul saya xupdate blog ni..atas mcm2 alasan..takpe..lepas ni mesti,update setiap hari.. 
Minggu ni cuti sekolah..22 mac sampai 30 mac..jadi di kesempatan yg ada, mmg sya betul2, manfaatkn masa cuti sya..hari selasa saya dan suami serta kawan saya, kak jem memilih Bintulu sebagai destinasi percutian kali ni..asalnya plan nak ke Sabah, tapi memandangkan perjalanan ke Sabah memakan masa yg agak lama, cuti pun seminggu je, jadi tukar plan ke Bintulu. Sebenarnya saya ni x kisah ke mana pun, asalkan keluar bercuti, bukannya apa saje nk reward suami saya atas budinya menjaga anak soleh sya, Mishary yg kena kuarantin sbb sakit kuku dan mulut tempoh hari. Syukur juga atas ketenuanNYA, kualiti masa saya mmg byk pada Mishary 2 minggu ni. Mmg adil sebab dlm bulan 3 ni saje bukan main padat jadual kerja saya lagi2 sebelah petang dek menguruskan persediaan pertandingan kompang dan lebih berat lagi pertandingan bola jaring peringkat bahagian, SMKAMi yg terpilih menjadi tuan rumah..apapun semuanya dah selesai dengan jayanya..jadi..ni lah masanya nk bersama keluarga, bercuti , berjalan2 tempat orang dan mencuba makanan di Bintulu..
Selasa  check in di Tune Hotel, Rabu sampai Jumaat kami menginapmdi Everly Park. Jom tengok gambar..

Alhamdulillah , dapat bawa Mishary mandi kat swimming pool, saje je nk bg dia seronok, siap saya belikan pelampung kat kedai runcit. Suka betul dia..
Gambar pemandangan tepi pantai pun memang menenangkan jiwa..subhanallah..xsepat kak jem snap byk2.. 
Esok kami nk berangkat balik ke Miri,insyaALLAH esok saya ambil lagi byk2 gambar dan dapat kita share sama2..
Okay..wassalam



















No comments:

Post a Comment