Pages

Friday, June 9, 2017

Hanya dengan nutriferon dan omega..

Kali ini lepas saya demam,anak pulak yang kena batuk teruk macam nak asma dengan kahak yang berkumpul dalam paru-paru..memang susah nak keluarkan..yer lah budak 5 tahun mana tahu nak keluarkan kahak..
Saya berikan satu stick NUTRIFERON pada awal pagi lepas bangun dari tidur..kemudian lepas makan pagi saya bagi sebiji OMEGA GUARD..dan saya berikan lagi sekali OMEGA GUARD sebelah petang dan lagi satu stick NUTRIFERON sebelah malam..tambahan lagi saya sapukan krim HERBAL BLEND pada waktu malam..
Saya konsisten selama 3 hari..Alhamdulillah..syukur kahak dah mula cair dan dapat keluar melalui selsema ..nafas pun dah tak berbunyi..
Inilah #whyiloveshaklee..anak sihat dengan kaedah perubatan yang lebih selamat..
Jom berkongsi dengan saya bagaimana keberkesanan SHAKLEE dalam kehidupan saya sekeluarga...
Hubungi FAIZ-0198050837..

No comments:

Post a Comment