Pages

Sunday, March 5, 2017

Sapu saje pun lena..

Petang tadi full time dia main, tambah pulak ada kawan datang, memang overtime lah main,lepas kawan balik,dia ajak lagi ibu ni turun bawah main scooter.ibu yang lebih letih sebab tengok dia tak letih-letih..ni lah nama "quality time" dengan anak..
Dah malam,dia tidur memang awal elok pulak lepas makan malam,nasi dengan sup ayam..
Tapi lepas sejam lebih dia tidur,dia bangun sebab batuk tanpa henti..memang lama dari jam 8.15-9.30 lebih kurang..risau jugak,tambah lagi memang musim batuk,demam ni..
Jadi,saya buatkn air lemon suam campur madu sedikit..kemudian saya sapukan Cream Herbal Blend di bahagian belakang dan atas dada Mishary sambil selawat..
Dua kali saya sapu..Alhamdulillah lepas 20 minit tahu-tahu je dia dah tidur semula dan batuk memang reda..syukur sangat..
Semuanya atas izin Allah...
Memang krim ni ada satu tiub dalam handbag saya, satu lagi di rumah..pada saya takper lah banyak pun sebab kalau di rumah ada anak-anak kecik,memang selalu je terjatuh lah,lebamlah,masuk angin lah perut,luka lecik dan macam-macam hal kanak-kanak..jadi memang multipurpose krim ini..

So,anda yang belum lagi memilikinya, patut hubungi saya,FAIZ-0198050837 untuk dapatkan sekurang-kurangnya satu tiub..
#shakleemiri
#herbalblend
#kulitcantik
#murahsangat

No comments:

Post a Comment