Pages

Thursday, February 23, 2017

Segar,Lebih Fokus

Sesibuk mana pun saya di awal pagi, segelas bancuhan MEALSHAKE bersama sepeket CINCH TEA mesti wajib saya minum..
CINCH TEA ni hampir 4 tahun saya dah amalkan,sangat berkesan dan mampu membantu saya melaksanakan tugas harian sebagai guru dengan MOOD mengajar yang sangattt baik..sebab..kandungan Matcha Green Tea Powder,Red Tea,White Tea dan Rooibos Red Tea serta Taurina meningkatkan tenaga, mempunyai antioksidan yang sangat tinggi..
Saya campurkan dengan 2 sudu besar MEALSHAKE untuk rasa lebih kenyang,padat dan BEST!
Selain dari membantu dalam fokus,Cinch Tea dapat "maintain" kan berat badan saya..
Saya akan ambil 2 stick Cinch Tea sehari untuk pastikan tenaga saya di tahap optimum..tambahan lagi jika ada kelas sebelah petang, biasanya saya akan bancuh lagi 2 sudu MEALSHAKE dengan segelas air,sekurang-kurangnya perut saya tak masuk angin..
Pernah suatu masa dulu,dalam seminggu tu saya perhatikan seorang pelajar dalam kelas saya,semakin hari semakin semangat dan sangat jarang nampak dia tertidur semasa guru mengajar,saya berikan pujian..dan selepas dia  ucap terima kasih,dia berbisik dengan saya.."Saya rasa sangat fresh setiap hari selepas saya amalkan minum MEALSHAKE sehari 2 kali"..
Alhamdulillah..saya jawab.."sebab sel anda sudah mendapat  makanannya iaitu 24 jenis vitamin,mineral dan zat yang tepat dan cukup!"

So, sel anda juga perlu mendapatkan vitamin,mineral dan zat yang secukupnya.
Dapatkan ready stock segera dari saya,
FAIZ-0198050837 (kol & ws).

No comments:

Post a Comment