Pages

Sunday, October 23, 2016

Baru seimbang..

Malam tadi kawan buat steamboat, memang sedap..sangat banyak pilihan makanan..semuanya dibakar..ayam,daging,kambing,udang,sotong...macam-macam lagi..
Majlis selesai dalam pukul 10 malam..pukul bape pulak nak tidur ni dengan perut yang kenyang..
Bila sampai rumah, sementara tunggu mata ngantuk, saya dan suami memang terus ambil :
3 bj OMEGA (cuci darah,turunkn kolestrol)
4 bj ALFALFA (meneutralkan asid lebihan sbb mkn daging,elak gout)
2 bj GARLIC (antibodi, cairkan darah sbb makan byk daging,turunkan kolestrol)
1 bj VITA C (halang radikal bebas)
1 sudu kecil VIVIX dgn segelas air (halang radikal bebas, elak AGE protein,turunkan kolestrol)

Saya takut sebab dah ambil makanan yang tinggi kolestrol, guna bahan MSG sebagai perapan, tinggi gula dan garam..maka,mesti ambil langkah berjaga-jaga, baru saya rasa "seimbang"..
Nak elak pun susah sebab memang favourite,jadi sebagai langkah yang lebih selamat, saya wajib berusaha untuk pilih VITAMIN pelindung yang selamat ..
Selebihnya saya serahkan pada yg Maha Berkuasa..InsyaALLAH selamat..

Boleh dapatkan ready stok SHAKLEE dengan konsultansi yang lengkap..
Hubungi FAIZ-0198050837..

No comments:

Post a Comment