Pages

Monday, September 15, 2014

Bukan macam teh biasa tau..


Assalamualaikum dan bertemu semula..
Rasa bersyukur hari ini pada Mu Ya Rabb memberi ruang dan peluang untuk aku menulis semula entry yang telah sekian lama menyepi..Terima kasih Ya ALLAH..

Apa yang saya nak kongsi arini ye? Sangat ringkas tapi padat malahan berguna..
Pembaca semua pasti mahu mengekalkan kesegaran dari awal pagi kita bekerja sehinggalah lewat petang kan..
Bemula dari bulan puasa aritu, semasa  bersahur, saya mengamalkan minum CINCH ENRGY TEA MIX selepas saya makan sedikit nasi untuk alas perut..apa yang menakjubkan bagi saya adalah saya amat bertenaga, langsung tidak mengantuk selepas sahur walaupun kurang tidur, dan saya mampu buat kelas tambahan pada sebelah petang, seolah-olah seperti bulan-bulan biasa..apapun semuanya pasti atas izin ALLAH, tapi syariatnya mesti mencari makanan yang TERBAIK untuk diri sendiri..
Selepas bulan puasa pula, macam sekarang ni, saya pasti mengamalkan minuman CINCH ENERGY TEA MIX selepas sarapan di kantin..ia mudah dibawa kemana-mana..kawan-kawan saya pun dah mula mencubanya dan mengakui kebenaran kata-kata saya..
Image result for cinch tea shaklee
Pastinya CINCH  ENERGY TEA MIX ni adalah produk SHAKLEE yang berfungsi untuk meningkatkan meningkatkan tenaga dan ketahanan badan kerana ia ditambah dengan taurina .

Tak rugi mencuba dan jangan risau tentang kandungannya, tanpa gluten, tiada persa tiruan, pewarna dan bahan pemanis!

Jika berminat untuk mengetahui mengenai produk Shaklee, hubungi kami Email : amishary248@gmail.com No Tel : 019-8050837 (FAIZ)
Salam sayang dari kami untuk semua..

No comments:

Post a Comment